یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز دو وظیفه داریم، وظیفه اول حضور پرشور پای صندوق‌های رای است که موجب انسجام ملی و وحدت جامعه می‌شود و وظیفه دوم انتخاب اصلح است.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز هشتم تیرماه در حاشیه حضور در پای صندوق رای مستقر در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر کسی نسبت به سرنوشت خود حساسیت نشان می‌دهد و برای چهار سال، کشور به کسی واگذار می‌کنیم که در همه زمینه‌ها کشور را پیش ببرد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه وظیفه دوم انتخاب اصلح است، بیان کرد: در مدت تبلیغات انتخاباتی، هر کس تصمیم خود را گرفته و امروز می‌آید وظیفه حضور پررنگ و انتخاب اصلح را محقق کند و می‌بینیم در این شعبه اخذ رای(گلزار شهدای کرمان) مردم حضور یافته‌اند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

امام جمعه کرمان گفت: تفاوت شاخص انتخابات این دوره به خاطر موقعیت کشور است زیرا رئیس جمهور عزیزی که سه سال خود را وقف مردم کرد را در راه خدمت به مردم از دست دادیم و ایشان یک نهضت خدمت‌رسانی را آغاز کرد و امروز باید بستر را فراهم کنیم تا این پرچم به دست یکی دیگر از شخصیت‌های نظام قرار بگیرد تا بتوانیم نهضت خدمت را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: مسئله دیگر این است که هنوز دو ماه از شهادت رئیس جمهور نگذشته و امروز پای صندوق‌های رای هستیم و این‌ ساختار قوی نظام را می‌رساند که کوچک‌ترین مشکلی برای خدمت رسانی پیش نیامد و امیدواریم نتیجه خوبی در انتخاب اصلح نصیب مردم بشود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره انتخاب اصلح بیان کرد: مردم حتماً به فرمایشات رهبری توجه می‌کنند و با معیارهایی که ایشان دادند، انتخاب اصلح را خواهند داشت و حتما فرد توانمند که تجربه کاری بالا داشته باشد، بهتر می‌تواند پرچم در دست بگیرد و کار را پیش ببرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا